Bezorgservice
Onze topwijnen bezorgen wij in Nederland op donderdag, vrijdag en zaterdag bij je thuis. Wij bezorgen alleen als je 18 jaar of ouder bent. Je dient je tot 25 jaar te kunnen legitimeren met een paspoort of een Europese identiteitskaart. Als je niet aan de leeftijdseis voldoet, zal er € 10,- aan kosten in rekening worden gebracht en de wijn gaat mee retour.
Bezorging vindt alleen plaats als het volledige orderbedrag betaald is. Mocht onverhoopt onze voorraad op zijn, dan krijg je daar uiteraard bericht over en zoeken wij samen een passende oplossing.
Je ontvangt een e-mail als de bezorger onderweg is. Mocht je onverhoopt niet thuis zijn, dan kunnen wij het of bij je buren afgeven of nog eenmaal opnieuw aanbieden.
Wij bezorgen gratis voor een bestelling van boven de €65,- en daaronder betaal je €5,95 bezorgkosten. Als je voor 15:00 uur besteld, bezorgen wij op de eerst volgende bezorgdag op donderdag, vrijdag en zaterdag.
Wijzigen van je afleveradres kan zo lang wij het zelf bezorgen (maximaal 1 uur van te voren) en bij levering via post.nl zo lang het nog niet ingepakt is.
Heb je problemen met de betaling op onze website? Stuur ons een e-mail en wij gaan kijken hoe het opgelost kan worden.
Indien er breuk in de verpakking zit, dien je dit binnen 60 minuten na ontvangst bij ons te melden op info@vinvan.nl voorzien van een duidelijke foto van de verpakking/ breuk. Heb je dit niet gelijk gecontroleerd en gemeld, dan vervalt het recht op creditering.
Retourbeleid
Als de topwijn niet voldoet aan je verwachtingen kun je deze binnen 10 dagen aan ons retourneren of afgeven op een collect locatie in Leeuwarden.
Er mag maximaal 1 fles per doos ontbreken.
Retourzendingen accepteren wij alleen als de verpakking en fles (inclusief etiket) onbeschadigd zijn. Uiteraard zijn retour gezonden flessen niet geopend.